نیم نگاهی به Kaspersky Extended Detection and Response (XDR)

 


 

 

XDR یک فناوری امنیتی چند لایه است که از زیرساخت فناوری اطلاعات محافظت می کند. این کار این کار را با جمع‌آوری و همبستگی داده‌ها از چندین لایه امنیتی از جمله نقاط پایانی، برنامه‌ها، ایمیل، ابرها و شبکه‌ها انجام می‌دهد و دید بیشتری را در محیط فناوری یک سازمان فراهم می‌کند. این به تیم های امنیتی اجازه می دهد تا تهدیدات سایبری را به سرعت و به طور موثر شناسایی، بررسی و پاسخ دهند.

 

 

تشخیص تهدید پیشرفته ، پاسخ خودکار ، دید در زمان واقعی

محصول Kaspersky XDR با یکپارچگی با کنترل‌های امنیتی موجود، به شما کمک می‌کند تا عملکرد زیرساخت امنیتی خود را به حداکثر برسانید و توانایی تشخیص تهدیدات خود را با پاسخ‌های خودکار و دید در زمان واقعی افزایش دهید. این محصول بینش عمیقی را درباره تهدیدات سایبری در حال توسعه که ممکن است به کسب و کار شما حمله کنند، ارائه می‌دهد و معماری مقیاس‌پذیر آن بدون مشکل با نیازهای شما سازگار است و حفاظت مداوم از دارایی‌های حیاتی شما را تضمین می‌کند. اقدامات امنیتی بی نظیر Kaspersky XDR، از جمله تشخیص تهدیدات پیشرفته و اقدامات پاسخ خودکار، راه‌حل نهایی برای ایمن‌سازی دارایی‌های دیجیتال سازمان شما – امروز و در آینده – ارائه می‌دهد.


 

مزایای استفاده از Kaspersky Extended Detection and Response (XDR)

 


 

XDR امنیت سایبری نهایی را برای دفاع فعال در برابر تهدیدات سایبری ارائه می دهد.

 

چشم انداز امنیت سایبری به سرعت در حال توسعه و گسترش است. در دهه گذشته، ابزارهای تشخیص و پاسخ به تهدید گسترش یافته است، که هر کدام سعی می کنند از آخرین تهدیدات سایبری جلوتر باشند. با افزایش کار از راه دور و انتقال عملکردهای تجاری بیشتر به فضای ابری، شناسایی و پاسخگویی همیشه کار ساده ای نیست – به ویژه به این دلیل که نقض فاجعه بار می تواند از هر کجا و در هر زمان باشد.
در این محیط دیجیتال پرخطر، دانستن نحوه مدیریت منسجم و جامع تهدیدات سایبری ضروری است. تیم های امنیتی برای جلوتر از مجرمان سایبری باید به یکپارچگی عمیق تر و اتوماسیون بیشتر تکیه کنند.
در نتیجه، بیشتر مدیران امنیت سازمانی و مدیریت ریسک، مزایا و ارزش بهره‌وری امنیت XDR را در نظر می‌گیرند.

Kaspersky Extended Detection and Response(XDR)

به طور موثر هشدارها را کنترل می کند، حوادث را بررسی می کند و گردش کار مشترک را هماهنگ می کند. Kaspersky XDR به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از MITER ATTACK Matrix، هشدارها را دسته بندی کنند، داده‌ها را غنی‌سازی کنند، اقدامات پاسخ را به صورت دستی فعال کنند و رویدادها را برچسب‌گذاری کنند.
قدرت اعضای تیم امنیتی را برای اتوماسیون جریان‌های کاری پاسخ به حوادث با playbook ها آماده و سفارشی فراهم می‌کند.
تهدیدات پنهان را آشکار می کند و با نمودار قدرتمند تحقیق، درک جامعی از چشم انداز حمله به دست می آورد.
یک پلتفرم متمرکز برای جمع‌آوری، فهرست‌بندی و تجزیه و تحلیل گزارش‌ها از منابع مختلف، از جمله راه‌حل‌های امنیتی (EPP، FW، NGFW، IAM، و غیره)، سیستم‌های عملیاتی، برنامه‌های تجاری (سیستم‌های ساعت، ابزارهای اداری)، امنیت فیزیکی (دسترسی خودکار) ، ( سیستم های کنترل) و دستگاه های دیگر ارائه می‌کند.
همبستگی متقابل در زمان واقعی را با استفاده از قوانین استاندارد و سفارشی برای شناسایی حملات و تهدیدها انجام می دهد. علاوه بر این، همبستگی گذشته‌نگر را فعال می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از داده‌های تاریخی که قبلاً جمع‌آوری شده‌اند، همبستگی را بر روی مجموعه‌ای از قوانین همبستگی اجرا کنند.
فهرستی متمرکز از دارایی ها به همراه ارزیابی آسیب پذیری قوی و قابلیت های اولویت بندی را به سازمان ها ارائه می دهد. این تیم‌های امنیتی را قادر می‌سازد تا کل چشم‌انداز دارایی‌های خود، از جمله نقاط پایانی، سرورها و دستگاه‌های شبکه را مشاهده کنند.
سازمان ها توانایی نظارت بر اثربخشی عملیات امنیتی خود، شناسایی روندها و ارزیابی سلامت کلی وضعیت امنیتی خود را به دست می آورند.
تجربه مدیریتی برای مدیران Kaspersky XDR را ساده‌تر می‌کند. این ابزار یک CLIکاربرپسند را ارائه می‌دهد که به مدیران اجازه می‌دهد Kaspersky XDR و سایر محصولات مبتنی بر پلتفرم مدیریت تکی را با تنها چند دستور ساده نصب و به‌روزرسانی کنند.

 

معماری تشخیص و پاسخ گسترده کسپرسکی (XDR)

 


XDR چگونه کار می کند؟

XDR با بهبود قابلیت‌های تشخیص و پاسخ از طریق یکپارچه‌سازی دید و کنترل در نقاط پایانی، شبکه و ابر، کارایی امنیتی ایجاد می‌کند.

با اتصال داده‌ها از راه‌حل‌های امنیتی Siled، پیدا کردن تهدید بهبود می‌یابد و زمان مورد نیاز برای شناسایی و پاسخ به یک حمله کاهش می‌یابد. XDR تحقیقات پیشرفته و قابلیت های شکار تهدید را از یک کنسول تکی برای چندین دامنه فراهم می‌کند.

جمع‌آوری داده‌ها: گام اول جمع‌آوری و عادی‌سازی حجم زیادی از داده‌ها از نقاط پایانی، بارگذاری‌های ابری، ایمیل، ترافیک شبکه، container های مجازی و موارد دیگر است. همه داده ها ناشناس هستند و فقط شامل عناصری هستند که برای شناسایی ناهنجاری ها و تهدیدات بالقوه نیاز دارند.

تشخیص: سپس، تمرکز بر تجزیه و همبستگی داده‌ها برای شناسایی خودکار تهدیدات مخفی با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته (AI) و یادگیری ماشینی (ML) است.

پاسخ: در مرحله بعد، اولویت بندی داده های تهدید بر اساس شدت است تا تیم های امنیتی بتوانند رویدادهای جدید را به موقع تجزیه و تحلیل و تریاژ کنند و فعالیت های تحقیق و پاسخ را خودکار کنند. فرآیند پاسخ باید از یک مرکز واحد، شامل داده‌ها، زمینه و ابزارهای مرتبط را شامل شود.

 

چرا کسب و کارها به XDR نیاز دارند؟

 

XDR ابزارهای امنیتی siled را هماهنگ می کند، تجزیه و تحلیل، تحقیق و پاسخ را یکسان و ساده می کند. و این مزایای قابل توجهی را برای سازمان ها ارائه می دهد، این مزایا عبارتنداز:

دید پایدار تهدید
بهبود قابلیت های پیشگیری
پاسخ موثر
کنترل بیشتر
افزایش بهره وری
بازیابی هاست ها پس از یک حمله

 

جوایز و تقدیرنامه ها

محصولات Kaspersky مرتباً توسط شرکت‌های تحقیقاتی پیشرو در جهان ارزیابی می‌شوند و توانایی ما برای کمک به شرکت‌ها و مشتریان برای محافظت از خود و پیشرفت در مواجهه با تغییرات به طور گسترده شناخته شده و ثابت شده است.

 



تشخیص و پاسخ گسترده (XDR) چیست؟


XDR مخفف عبارت Extended Detection and Response است. EXTENDED به معنای شناسایی و اصلاح گسترده تهدیدها است که این فرایند نه تنها در سطح اندپوینت‌ها مانند کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها و سرورها انجام می‌شود، بلکه حتی فراتراز آن می‌رود. به عبارت دیگر، یک راهکار EDR هم مسئول شناسایی و مبارزه با تهدیدها در سطح اندپوینت است ، و هم عنصر اصلی فناوری XDR است.که با استفاده از ابزارهای امنیت اطلاعات مختلف، از همان منبع داده‌ها تکمیل می‌شود. علاوه بر این، این ابزارها به شدت با یکدیگر مرتبط بوده و سناریوهای اضافی را به فرایند تزریق می‌کنند که باعث تقویت فرایند مبارزه با تهدیدات پیچیده سایبری می‌شود.


محصولات مرتبط باKaspersky Extended Detection and Response (XDR)


kaspersky kata

ارائه دفاع موثر در برابر تهدیدات پیچیده و حملات هدفمند

کاتا کسپرسکیKaspersky KATA

kaspersky kata

دفاعیات برتر و همه جانبه که توسط Threat Intelligence قدرتمند شده است

Threat Management and Defense

kaspersky endpoint security for bussines

محافظت قدرتمند در برابر تهدیدات پیشرفته که کسب‌وکار شما را هدف قرار داده است

kaspersky endpoint security for bussines